Af en toe heb ik een nacht
waarin ik niet veel slaap,
doordat ik de grijze massa
niet "UIT" kan zetten
in mijn hoofd...
Dat komt vaker voor
na het overlijden van Henny..
In zo een nacht heb ik
mijn gevoel uitgezongen,
een spontane ingeving...
De kwaliteit is zodanig
dat ik dit publiceer met mijn
welgemeende excuses aan
Willem Wilmink en
Herman van Veen...
Douwe