Af en toe heb ik een nacht

waarin ik niet veel slaap,

doordat ik de grijze massa

niet "UIT" kan zetten

in mijn hoofd...

Dat komt vaker voor

na het overlijden van Henny..

In zo een nacht heb ik

mijn gevoel uitgezongen, 

een spontane ingeving... 

De kwaliteit is zodanig

dat ik dit publiceer met mijn

welgemeende excuses aan

Willem Wilmink en

Herman van Veen...

 

                             Douwe